Egy árva fiatalember Arun Verma (Anil Kapoor) utcai zenéléssel keresi a kenyerét. Kibérel egy régi nagy házat, amely otthont ad egy tucat árva gyermeknek akikről ő gondoskodik, a szakács Calendar (Satish Kaushik) segítségével. Arun nagyon szegény, így pénzzel tartozik Roopchand-nak (Harish Patel) a helyi élelmiszer kereskedőnek, valamint Maniklalnak (Yunus Parvez) a ház tulajdonosának. Ahogy telik az idő, a költségek folyamatosan emelkednek, ezért Arun úgy dönt, hogy kiad egy szobát az emeleten. Elmegy a helyi újsághoz, hogy hirdetést tegyen fel. A szerkesztőségbe találkozik Seemával (Sridevi) az újságíró lánnyal, aki kiveszi a szobát és odaköltözik a házba. Eleinte sok vita adódik Seema, és a ház többi lakója között, de végül is mindannyian barátok lesznek.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=5XJxoDYkk8o[/embedyt]
megnézem lentebb
-
Rendezte: Shekhar Kapur
-
Írta: Javed Akhtar, Salim Khan
-
Szereplők: Anil Kapoor, Sridevi, Amrish Puri, Satish Kaushik, Annu Kapoor, Ajit Vachani, Sharat Saxena, Ashok Kumar, Bob Christo, Ramesh Deo, Karan Nath, Yunus Parvez, Harish Patel, Venus Pujari, Tapan Shah
LETÖLTÖM
MEGNÉZEM
FILMZENEI ALBUM
1987. Ez az év nekem különösen nosztalgikus, akkor érettségiztem. És persze semmit sem tudtam a bollywoodi filmgyártásról. Ahogy sokan mások sem. Szerencsére már volt számítógép, és hamarosan megszületett az internet. A digitalizálás csodája pedig, hogy a régi ütött-kopott kópiákat újjávarázsolják (ez történt a Sholay-jal, a Lamhe-val, és ezzel a filmmel is). Nem is szeretnék más korban élni, mert az indiai filmek mesések, elvarázsolnak, ahogy ez a film tette. És már nem is csodálkozom, hogy a Break Ki Bad főhősnőjét játszó Deepika Padukone vagy 20-szor megnézte a Mr. Indiát. (Én azóta vagyok nagyon kíváncsi rá). Hát, lehet, hogy én is megnézem annyiszor.
Anil Kapoor fiatal, tettrekész és nagyon bolond. Sridevi durcás, harcias, bűnügyi riporter, és csodaszép. A gyerekek pedig ördögi angyalok, vagy angyali ördögök. Kinek mi tetszik jobban.
Isteni jelenetek voltak benne, lehet, hogy már százszor lerágott csont, de én hangosan röhögtem, amikor a korbács hirtelen megbűvölt kígyóként kezdett viselkedni, a főgengszter meg hisztizett, hogy ez az ő korbácsa, mit képzel magáról!
Annu Kapoort a 7 Khoon Mafban láttam, de a Vicky Donorban szerettem meg. Itt a napilap szerkesztőjét játssza, és isteni dialógokat írtak neki. Egy idő múlva fetrengtem a nevetéstől. Az asztalán heverő telefonja meg, ami úgy viselkedett, mint egy rádió, fenomenális ötlet!
Mogambó, a zseniális őrült és szigetének ötlete a Dr. No-ból származik, de hogy Sridevi legkomikusabb tánca, a Hawa Hawaii honnan jött, gőzöm sincs. Istenien szórakoztam rajta. Tudtam, hogy jó komika, de ebben a filmben, ha kellett szabályosan hülyét csinált magából. Főleg amikor Chaplinnek öltözött, egyszerűen nem lehet eldönteni, melyik a legjobb jelenet a filmben, annyi van! Vitathatatlanul az egyik legjobb Chaplin-utánérzést produkálta.
De a legerotikusabb „vizes szári”-táncot is ő táncolta el, méghozzá egyedül. Mármint Mr. Indiával, de ő láthatatlan. Fantasztikusan oldották meg.
Most ez a film lett a legkedvencebb nekem.