Manu, a Londonban praktizáló orvos hazatér Delhibe, hogy szülei kívánságára megnősüljön. Kanpurba látogatnak, ahol találkozik az egyik jelölttel, Tanuval. Első látásra megtetszik neki a lány; édesapjáék ennek különösen örülnek, mert a két család igen jól megérti egymást. Az esküvő előtt a fiatalok és szüleik zarándoklatra mennek, ahol Manunak alkalma nyílik kettesben is beszélgetni Tanuval. Így derül ki, hogy a lány mást szeret, és csakis őhozzá hajlandó hozzámenni. Manu a kedvéért azt hazudja szüleinek, hogy mégsem akarja elvenni Tanut, a lány pedig segítséget kér tőle: titokban szeretne összeházasodni szerelmével és megszökni otthonról.
Második rész: Tanu Weds Manu Returns (2015)
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=gu75t36XV-k[/embedyt]
megnézem lentebb
-
Rendezte: Aanand Rai
-
Írta: Himanshu Sharma
-
Szereplők: Madhavan, Kangana Ranaut, Jimmy Shergill, Deepak Dobriyal, Swara Bhaskar, Eijaz Khan, K.K. Raina, Rajendra Gupta, Navni Parihar, Dipti Mishra, Rahul Chahan, Ravi Kishan
LETÖLTÖM
MEGNÉZEM
FILMZENEI ALBUM
KEDVCSINÁLÓ
Az Aiyyaa-nál írtam, hogy tőlem nem áll távol a kísérletező filmes műfaj, ha groteszk, vagy távol van a fősodortól, az engem cseppet sem zavar, de legyen meglepő, a színészek varázsoljanak el, és a sztori ne legyen tele tankcsapdákkal. Ennyi nekem elég, hogy akármilyen stílusban készült is a film, levegyen a lábamról.
Ez a film távolról sem a hagyományos indiai film, Madhavan amúgy is szeret ilyenekben szerepelni, Kangana pedig már jónéhányszor fityiszt mutatott a sztereotípiáknak, úgyhogy első ránézésre semmi bajom se lehetne a filmmel. Értem is, hogy mit akart a rendező kihozni belőle, csak a koncepció valahol félúton rettenetesen kisiklott.
Alapvetően a szerelmi illetve az elrendezett házasság között vergődő tanult, középosztálybeli fiatalok sorsát próbálja meg görbe tükörben megmutatni, de ami sikerült a Shuddh Desi Romance-ban 2013-ban, az itt és most kapott némi gellert. Madhavan egy Angliában élő sebészorvost alakít, aki hazautazik, hogy a családja által kiszemelt menyasszonyt feleségül vegye, és jó bollywoodi sztereotípia szerint első látásra fülig bele is szeret. A menyasszony (Kangana) azonban a lehető legtramplibb módon közli, hogy viszonya van (a sokadik), és esze ágában sincs férjhez menni, lesz szíves a vőlegényjelölt visszamondani a frigyet. Madhavan vérző szívvel, és úri gesztussal meg is teszi ezt, de nem sokkal később összefutnak egy másik esküvőn, ahol már jó ismerősökként, egyre inkább megismerve a másikat, Kangana rájön, hogy a pasi értékesebb, mint első látásra gondolná. Viszont közeleg a titkos násza aktuális pasijával, úgyhogy a film felénél megjelenik a kötelező probléma-faktor.
A sztori tényleg jó, ötletes, a kivitelezés azonban már hagyott némi kívánnivalót maga után. Oké, durván bele a közepébe, a hölgy nemcsak kissé bogaras, hanem nagyon is bolond, és ahogyan kavarja, a szitu egyre bolondabb lesz, míg lassan már én is ott tartottam, egyszerűbb lenne nekem is megbolondulnom, akkor jobban élvezném a filmet.
Azért a két színész játéka sokszor feledteti a dialógok sutaságát, és a forgatókönyvben észlelhető lyukakat, de valljuk be, nem az ilyen filmekért szeretjük Bollywoodot.