A lókötő Rahul és a fiús, sportos Anjali együtt járnak egyetemre és a legjobb barátok, ám barátságuk megszakad, amikor Rahul beleszeret a szexi Tinába és elveszi feleségül. Évekkel később Rahul egyedül neveli kislányát, mivel felesége a szülés után meghalt, de előtte még nyolc levelet hagyott kislányuk számára, aki minden évben egy levelet kap a születésnapjára. Az utolsó levélben az anya elmeséli hármójuk történetét, és megkéri kislányát, keresse meg Anjalit és házasítsa meg újra magányos apját.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=IR5ReWgs-iQ[/embedyt]
megnézem lentebb
-
Rendezte: Karan Johar
-
Írta: Karan Johar
-
Szereplők: Shah Rukh Khan, Kajol, Rani Mukerji, Farida Jalal, Reema Lagoo, Archana Puran Singh, Himani Shivpuri, Johnny Lever, Anupam Kher, Sana Saeed, Parzan Dastur, Salman Khan, Geeta Kapoor, Farah Khan, Chetan Motiwalla
LETÖLTÖM
MEGNÉZEM
FILMZENEI ALBUM
Karan Johar India egyik megkerülhetetlen ikonja ma már, holott annak idején huszadrangú színészként kezdte (Shah Rukh Khan oldalán a Dilwale Dulhania Le Jayengében), a színészkedést elég hamar abba is hagyta, mivel rájött, hogy a ruhatervezéshez több tehetsége van. Néhány gardróbbal később viszont már rendezett is, a fenti film az első rendezése (amit további 5 követett, ezt sem kapkodta el), amivel mindjárt annyira berobbant az indiai filmvilágba, hogy a mai napig idézetek tárházát nyújtja a KKHH (Indiában szokás rövidíteni a filmcímeket, mindenki tudja, hogy mit takar a DDLJ vagy a KKHH).
Úgy tűnik, hogy amihez nyúl, az arannyá változik, mert nagyon sok filmet producerként jegyzett, illetve előszeretettel alakította saját magát is (12 alkalommal). Beszélgetős tv-műsorát a Coffee with Karan-t számos mozifilmben említik meg, ott ez olyasféle show, mint Amerikában a Jay Leno-show, vagy pl. idehaza a Fábry-show.
Első rendezésében lehetőséget adott Kajolnak egy kettős szerepre (ami tulajdonképpen nem két különböző nő, hanem valakinek a gyökeres átalakulása inkább), általában inkább férfiaknak írnak ilyet.
Kajol teljes mértékben kihasználta a lehetőséget, és élt is az alkalommal, hogy megmutassa mire képes.
Ez a film volt az, amely elindította a bollywoodi filmgyártást a változások útján, és szépen, fokozatosan, alaposan modernizálva, most már felveszi a versenyt a nyugati filmgyártással is.