Ala Vaikunthapurramuloo – Minden jog fenntartva (2020)

Bantu, egy képzett középosztálybeli fiatalember, akit megvetett apja, Valmiki, gyakran elhanyagol. Amit Bantu nem tud, az az, hogy valójában egy üzletember fia, akit Valmiki elcserélt a saját fiával, hogy utóbbi számára kényelmes életet biztosítson. Egy erőszakos esemény közelebb hozza Bantut az igazsághoz, miután kitalálja, hogyan juthat be a Vaikunthapurramba, valódi szülei otthonába, és végül szembeszáll azokkal, akik fenyegetik családját.

megnézem lentebb

IMDB

  • Rendezte: Trivikram Srinivas
  • Írta: Trivikram Srinivas
  • Szereplők: Allu Arjun, Pooja Hegde, Tabu, Jayaram, Sushanth, Navdeep, Nivetha Pethuraj, Samuthirakani, Murali Sharma, Rajendra Prasad

5 comments on “Ala Vaikunthapurramuloo – Minden jog fenntartva (2020)

  1. Nem indul el a lejátszás, ha letöltöm, nincs hangja és az elejét átugorja.

    1. Kedves Sándor, újabb jelzés alapján inkább kicseréltem egy másik példányra, kérlek próbáld meg ezt letölteni, vagy elindítani.

  2. Egyszerűen imádom ezt a filmet. Allu ismét a régi, kedves, közvetlen, vicces és nagyon-nagyon szeretnivaló. Poojával pedig olyan kettőst alakítanak amely lehet, hogy lesz olyan legendás, mint az SRK-Kajol kettős. Izzik a képernyő amikor ők ketten együtt vannak. A sztori is elég csavaros ahhoz, hogy odaszegezzen a székhez, ráadásul mindenki a neki testhezálló feladatot kapta, bár Murali Sharma magasan kiemelkedik a mezőnyből, az általa alakított Valmiki ütnivalóan ellenszenves figura. És külön örülök annak, hogy Tabu megint egyre több szerepet kap, bűn elhanyagolni a tehetségét. És nem csak szabvány jelenetekben kellett megfelelnie, volt egy kettőse a férjével, amit hihetetlenül jól oldottak meg mindketten. Allu nem annyira harsány, mint a Duggada Jagannadhamban (ott mondjuk volt funkciója a dolognak) de furmányosságért most sem kell a szomszédba mennie. Viszont a lábfétises jeleneteken vigyorognom kellett, mert ilyennek még nem láttam Allut. Szabályosan nyüszített amikor Pooja csodás lábait meglátta! 😀 Az üzleti tárgyalás levezetése filmslágerekkel meg egy olyan húzása volt a rendezőnek, amiért nem győzök hálás lenni. Hasonlót egyébként Pawan Kalyan követett el a Gabbar Singhben, de ez magasan veri azt, hiszen a dalok nagy részét azonnal felismertem. (Race Gurram, Srimanthudu, Gabbar Singh stb.) Egy valamit azonban megfigyeltem. Az utóbbi években nem mindig a legjobb göncöket adják Allura, Stylist Star titulus ide vagy oda, most is volt egy-két olyan összeállítás amit én kihagytam volna. És a haja borzalmasan lenőtt, ez a félhosszú haj pont nem áll jól neki, vagy legyen nagyon hosszú, mint a Badrinathban, vagy rövid és jól nyírt, mint pl. a Julayiban.
    A dalok, na azok aztán tényleg viszik a prímet. Kimondhatatlan címeikkel akkor is folyamatosan lejátszom őket (néha nem is kell, mert a fejemben ott a dal) amikor valójában másra kellene koncentrálnom. A Sittharala Sirapadu és a Samajavaragamana a legnagyobb kedvencem most. S. Thaman nevét meg kell jegyeznem.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük