Három időpont, három város, három nagyon különböző találkozás. Egy konzervatív, kissé tudálékos lány és egy bolondos, kedves léhűtő fiú szerelme Aditi Rao Hydari, a hercegi vonalból származó indiai színésznő és Ali Zafar, a pakisztáni popikon főszereplésével.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=8sf6yKp4tQk[/embedyt]
megnézem lentebb
-
Rendezte: Anu Menon
-
Írta: Ritu Bhatia, Anu Menon
-
Szereplők: Ali Zafar, Aditi Rao Hydari, Candice Pereira, Scherrikar Bell, Alina Chan, Judith Clements, Chris Cowlin, Marco Flammer, Oihana Garde, Eric Geynes, Avita Jay, Blazena Kovalikova, Mantra, Martin Polak, Nathan Rowland
LETÖLTÖM
MEGNÉZEM
FILMZENEI ALBUM
Ahogy fentebb már le lett írva, egy hercegi származású indiai filmszínésznő és egy pakisztáni popikon közös filmben, különösen izgalmassá tehet egy filmet. Aditi Rao Hydarit ebben a filmben láttam először, és nem is értettem, hogyhogy nem kap több lehetőséget. Izgalmas arca van, a kamera imádja a nagy őzikeszemeit, kellően bevállalós, és a három különböző történet alatt három különböző arcát mutatja. Tökéletes választás volt a szerepre. Ali Zafar már a Mere Brother Ki Dulhanban is bejött nekem (most tudtam csak meg, hogy ő énekelt ott is), de persze ott a „hoppon maradt” szerepet kapta, itt viszont abszolút főszerep. A film bevallottan arra is rájátszik, hogy Ali Zafarnak nem kis rajongótábora van Pakisztánban, ami újabb nézőszámot generál, de azért a film van annyira modern, hogy ez veszélyeket is rejt magában. A párizsi szín például egészen odáig megy, hogy közös ágyjelenetbe torkollik, ez teljesen szokatlan a hindi fősodorbeli filmekben is, hát még Pakisztánban! Ezért írtam azt, hogy bevállalós!
Nekem viszont a kedvenc jelenetem a new yorki reggeli veszekedés a Hudson folyó partján, ahol Zafar monológja annyira ütős, annyira karakán, hogy valószínűleg én is megkukultam volna, mint a főhősnő.
Újabb csillagos ötös. Ja, semmi sincs benne a régi, hagyományos filmekből, nem véletlenül játszódik három nyugati nagyvárosban.