Pagglait – A furcsa lány (2021)

Az esküvője után nem sokkal megözvegyült fiatal nő képtelen gyászolni, miközben szembe kell néznie a furcsa rokonokkal és egy megdöbbentő felfedezéssel néhai férjéről.

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=0xVqPbvLzX4[/embedyt]

megnézem lentebb

IMDB

  • Rendezte: Umesh Bist
  • Írta: Umesh Bist
  • Szereplők: Sanya Malhotra, Shruti Sharma, Ashutosh Rana, Raghubir Yadav, Rajesh Tailang, Nakul Roshan Sahdev, Meghna Malik, Natasha Rastogi, Jameel Khan, Sayani Gupta, Sheeba Chaddha, Aasif Khan

5 comments on “Pagglait – A furcsa lány (2021)

  1. A film már abból a szempontból is jó volt, hogy egy olyan világot mutatott be, amit a legtöbbször csak érintőlegesen jeleznek a bollywoodi filmek. Ez pedig a gyász-rituálék. Ebből sincs kevés, ahogy az esküvői szertartásokból, csak éppen a kényes téma miatt nem nagyon nyúlnak hozzá. A film viszont képes volt arra, hogy meg nem bántva senkit, de friss életszemlélettel mutatta be, a gyász is üzlet, valamint azt is, hogy mindenki másképpen gyászol. A főhősnő például sehogy. Nincs is igazán mit gyászolnia, az öt hónapos házassága során sem tudott összecsiszolódni az elrendezett házassággal szerzett férjéhez, és annak halála után a róla kiderült érdekességek fényében ha meg is gyászolná, azt biztosan sürgősen abbahagyta volna.
    Mindenesetre a család teljesen diszfunkcionális, nem igazán élnek együtt, inkább csak a látszatra ügyelnek.
    Érdekes, hogy a fiatalon megözvegyült főszereplőnek egy kitörési lehetőséget biztosított férje halála, hiszen az egyetem után férjhez ment és belesüppedt a kispolgári létbe, ahol a férje családja irányította minden mozdulatát. Most végre lehetősége nyílt arra, hogy felrúgva a hagyományokat (özvegyi sorban elásni magát a végeken) csak saját magának éljen és kiteljesedhessen. Furcsa módon erre a lehetőségre férje egykori szerelmének élete döbbentette rá.
    Sanya Malhotrát a Ludoban láttam először, már ott is olyan karaktert alakított, ami megragadta az ember figyelmét (nem utolsósorban pedig Aditya Roy Kapur szerelmét játszotta), és itt az egész történet körülötte forgott, bár a népes család kapcsolati hálóját első alkalommal láttam átláthatóan, mégis kitűnt a rengeteg nagyon jól megrajzolt karakter közül. Nem volt egy Queen, de ebben a filmben nem is erre volt szükség.
    Vicces volt, hogy a fordító Ambani-t Bill Gates-nek fordította, hogy a nyugati nézők megértsék a mondatot, hiszen a legtöbbünknek semmit sem mond Mukesh Ambani neve 🙂
    Arijit Singh dala a film csúcspontján szólal meg, amikor a fiatal özvegy elveszíti a kontrollt saját maga felett. Ott és akkor annak a dalnak kellett elhangoznia, a filmnek is címet adó dalnak, a Pagglaitnak.

    1. Hozzászólásaid segítenek a filmválasztásban, olyan professzionálisak! Kösz! 🙂

  2. Tetszett a film. Szeretem azokat a filmeket, amelyekben belepillanthatunk az igazi indiai mindennapokba, a szertartásokba, a házakba, az utcákba…
    Az is tetszett, hogy a lány úgy vívja ki a szabadságát, hogy nem bánt meg senkit. Nem veszekszik, nem követelőzik, nem tapos keresztül másokon. A kettő ugyanis nem összeférhetetlen, és azt kell megmutatni, ami a helyes.
    Megnézem majd többször is.
    Köszönöm

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük