The Dirty Picture (2011)

Reshma (Vidya Balan) megszökik otthonról egy nappal az esküvője előtt, és Chennaiba utazik. Elmegy egy stúdióba, ahol szerepre jelentkezik, de a rendező úgy véli, hogy Reshma tehetségtelen, majd inzultálja, és kigúnyolja őt. Később, mint táncos kap szerepet egy filmben, ahol erotikus mozgásokat visz a táncba, a rendező Abraham (Emraan Hashmi) bosszantására. Selva Ganesh (Rajesh Sharma) producernek megtetszik a lány, majd egy dalt kínál fel Reshmának a közelgő filmjében, és azt tanácsolja neki, hogy vegye fel a „Silk” Selyem nevet.

Alternatív magyar cím: Mocskos képek 

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=k6JHa8AgEgI[/embedyt]

megnézem lentebb

IMDB

  • Rendezte: Milan Luthria

  • Írta: Rajat Arora, Aditi Mediratta

  • Szereplők: Vidya Balan, Emraan Hashmi, Tusshar Kapoor, Naseeruddin Shah, Rajesh Sharma, Devyani, Imran Hasnee, Mangala Kenkre, Anju Mahendru, A.R. Manikandan, Dilip Merala, Vikas Shrivastav, Shivani Tanksale, Arya Banerjee

2 comments on “The Dirty Picture (2011)

  1. Bár a film a szokásos felirattal kezdődik: „blabla… élő vagy holt személyekkel való esetleges hasonlóság csupán véletlen dolga.. blabla”, mégis nyilvánvaló volt Indiában, hogy Silk Smitha élete inspirálta a készítőket. Mi nem ismerjük őt, de a neten elnézegetve a képeit, és olvasva a Wikipédián, hogy mindössze 36 évesen öngyilkos lett, én is erre gondoltam.
    És Vidya Balan elképesztően jól játszik. A vidéki falusi lány, aki bármit megtenne azért, hogy sztár legyen, és az is lesz, míg végül rá kell jönnie, hogy ez a világ mocskosabb, mint azok a képek, amelyek róla készültek. A D-kosaras melltartó nem elegendő ahhoz, hogy kitartson élete végéig a sztárstátusz, de nem is hagyják, hogy tovább léphessen. Pedig öt nyelven készített filmeket (hindi, malayalam, kannada, tamil és telugu), nem volt buta ember, mégis bedarálta a kettős mérce.
    Ahogy olvasom, nem kis teljesítményre volt képes, 1978 és 1996 között 94 (!) filmben szerepelt. És egyetlen film bukása elegendő volt ahhoz, hogy mindenki elforduljon tőle. Pedig hihetetlen bátorság kellett ahhoz, hogy merész legyen a hagyományosan prűd indiai filmekben, de volt tartása, ereje, bár a végén belerokkant. Halála után stílusikon lett belőle, előszeretettel hivatkoznak rá, és megnyitotta az utat a szókimondóbb, felnőttebb filmek felé.
    Vidya Balan körül sertepertélő férfiak csak kiszolgálják, keretet adnak neki (Tusshar Kapoor, Naseeruddin Shah, Rajesh Sharma), egyedül Emraan Hashmi (ellensége és ellenfele) látja meg benne az embert.
    Leginkább azt sajnáltam, hogy sok narrációnál hiányzott a felirat, a narrátor Emraan Hashmi volt, kíváncsi lettem volna, mit mondott.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük