A film alapja egy női szupersztár élete a Bollywoodnak nevezett álomgyárban. Egy merész, sokkoló, elbűvölő, botrányos színfalak mögötti világ, amely a valóság mögött, a flitterek és csillogás helyett mutatja be, hogyan élnek a filmsztárok. India a filmek és filmsztárok megszállottja, kicsit sem érdekli, hogy valójában mi folyik a zárt ajtók mögött, a producerek szobáiban és a hiúság börtönében. Esélyt sem kap, hogy túllépjen a gyönyörű mosolyokon és politikailag korrekt idézeteken, hogy mi a valóság India ügyeletes kedvencének életében. A politika, a titkok és hazugságok hihetetlen magasságra röpítik, de a hírnév és a magány mélyén elrejtve ott van a kudarc.
Alternatív magyar cím: Hősnő
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=lonG_351xgg[/embedyt]
megnézem lentebb
-
Rendezte: Madhur Bhandarkar
-
Írta: Madhur Bhandarkar
-
Szereplők: Kareena Kapoor, Arjun Rampal, Randeep Hooda, Shahana Goswami, Pooja Chopra, Divya Dutta, Rashmi Nigam, Pallavi Sharda, Ranvir Shorey, Lillete Dubey, Mugdha Godse, Sanjay Suri, Harsh Chhaya, G.K. Desai, Kanika Dhillon
LETÖLTÖM
MEGNÉZEM
FILMZENEI ALBUM
KEDVCSINÁLÓ
Madhur Bhandarkar azon kevés bollywoodi rendezők egyike, aki különösen érzékenyen nyúl az ún. „női témák”-hoz. Pl. Chandni Bar, Page 3 vagy Fashion. Ezúttal Bollywood „szennyesét” teregette ki, méghozzá elég nagy vehemenciával. Kareena Kapoor pedig élete legjobb alakítását nyújtja Mahi Arora szerepében, aki sztár, de könnyen eltűnhet a süllyesztőben, ahogy ez nap, mint nap megesik Bollywoodban, hacsak nem tesz le az asztalra évi 3-4 filmet, és nem gazsulál a filmszakmának, vagy nem vagy elég gátlástalan, vagy nem ad fel mindent amit csak lehet. Az apró trükkök amiket bemutat a film (főleg a Divya Dutta alakította menedzser szerepén keresztül) nekem nagyon vegyes érzéseket okozott. Persze mindenki tisztában van azzal, hogy a háttérben hasonlóképpen folyhatnak a dolgok, de azért eléggé mellbevágó, amikor úgy érzed, hogy igaz, amit látsz. És leginkább a férfiközpontúság rémisztett meg. Mármint, hogy a férfisztárok meg sem sérültek egy-egy botrány után, illetve, hogy ők dönthettek mindenben, a női sztárok csak kirakatnak voltak/vannak. Remélem azért van néhány karakán színésznő, aki nem hagyja ennyiben a dolgokat, és a sarkára áll (bár lehet, hogy túl naiv vagyok).
Igazság szerint a női mellékszereplők (Shahana Goswami, Lillete Dubey, Mugdha Godse és Helen) mindegyike kiváló alakítást nyújtott, ellenben a férfiak ritka sótlan mutatványt produkáltak. Egy valakit kivéve: Ranvir Shorey az egocentrikus kívülálló alternatív filmrendező szerepében elképesztően szuggesztív alakítást mutatott. Mindenki más mehet a levesbe (értem ezalatt Arjun Rampalt, Randeep Hoodát és Sanjay Surit). Arjun Rampal és Randeep Hooda esetében ez különösen mellbe vágott, hiszen mindkét színész letett már olyan alakításokat az asztalra, ami miatt elvártam volna, hogy most is mutassanak valamit, legalább legyen meggyőző a játékuk. Persze nem arra kell gondolni, hogy kiábrándultam volna belőlük, de valamilyen szinten kevésbé figyeltem rájuk a filmben, inkább a színésznőkkel foglalkoztam.