Két testvér története, Vicky (Sanjay Dutt) és Prem Oberoi (Salman Khan), akiknek életét fenekestül felfordítja egy Sapna (Karisma Kapoor) nevű lány.
Vicky üzletember, aki a család üzleti vállalkozását veszi át, ezért szüksége van egy titkárnőre. Sapna jelentkezik az állásra, de egyáltalán nem rendelkezik tapasztalattal, Vicky el is utasítja, de az Oberoi család fejének, Balrajnak annyira megtetszik a lány lelkesedése, hogy felveszi őt. Premnek nem fűlik a foga a családi üzlethez, mindenképpen színész szeretne lenni, ebben szerencséjére támogatja nagymamája és Vicky is. Sapna a kezdeti sutaságát kiküszöbölve nélkülözhetetlenné teszi magát, és hamar megszeretteti magát a családdal. Premmel is megtalálják a közös hangot, de amikor a fiú tájékoztatná a családot érzelmeiről, kiderül, hogy a család már elrendezte a házasságot Vicky és Sapna között.
Alternatív magyar cím: Gyerünk, öcsém!
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=duVp8bsk5HQ[/embedyt]
megnézem lentebb
-
Rendezte: David Dhawan
-
Írta: Rumi Jaffrey, Ikram Akhtar, Yunus Sejawal
-
Szereplők: Sanjay Dutt, Salman Khan, Karishma Kapoor, Dalip Tahil, Sushma Seth, Shakti Kapoor, Ravi Baswani, Anil Dhawan, Birbal, Himani Shivpuri, Shahbaz Khan, Ghanshyam Rohera, Javed Khan, Asrani, Sonali Bendre
LETÖLTÖM
MEGNÉZEM
FILMZENEI ALBUM
A film készítői egyértelműen kizárólag a humoros szórakozásra koncentráltak, mert sem a történet, sem a jellemek nincsenek egyáltalán kidolgozva, de még a romantikus szál sem. De ezt már kezdem megszokni a bollywoodi filmeknél, és különösképpen már nem is zavar ez a hiány, ha van mellette isteni zene és tánc 🙂 Hááát, most azzal is volt problémám. Salman Khan az egyik kedvencem, bár nem csak az ő filmjeire vonatkozik: számomra igazi élvezet a 2000-es években készült filmek (zenéje és ) koreográfiája, ahol csodálatosan ötvöződik a modern tánc, akár disco tánc a hagyományos indiai mozdulatokkal. Ebben a filmben időnként nem tudtam eldönteni, hogy csak úgy kedvük szerint ugrálnak a szereplők, vagy volt koreográfia is?!
Salman ki tudja miért (fiatalon is voltak sokkal jobb szerepei) erősen eltúlozva, sőt, ki merem mondani: időnként láthatóan élvezet nélkül túlmozogta a szerepét.
Nekem, hangsúlyozom nekem: az első igazi jó zene az esküvő előtti ceremónia alatt volt, és itt azért már a tánc is jobban tetszett.
Viszont:
láttam már itt-ott Sanjay Dutt-ot, de csak az arcára emlékszem, sem a szerepre, sem az alakításra nem, de ebben a filmben valamiért kitűnt nekem, jó érzés volt figyelni az alakítást, a mimikát, a mozdulatokat. Nem számítottam tőle sem jó táncra, sem fizikai erőre, az énekhangról már nyilatkozni sem merek, mert valaki azt mondta nekem, hogy senki nem a saját hangján énekel ezekben a filmekben! Ezért aztán most rákeresek Sanjay Dutt-filmekre, szeretném jobban megismerni 🙂
3* az 5-ből
Sanjay Dutt-tól hirtelen ezeket tudom javasolni, mindegyikben nagyszerűen játszik: Son of Sardaar (2012), Agnepath (2012), Lage Raho Munna Bhai (2006), Zinda (2005), Munna Bhai M.B.B.S. (2003), Mission Kashmir (2000).
Ami miatt ez a film nagyon a szívemhez nőtt – rajongok Salman Khanért, de a filmjei közül talán ezt szeretem a legjobban -, az az, hogy nincs benne gonosz, nincs benne ellenség, ami kis feszültség van, az csak egy félreértésből adódik a két testvér között. És még egy dolog: nagyon meghatott az a végtelen testvéri szeretet, amit Sanjay Dutt és Salman Khan nem eljátszott, hanem megélték és ettől vált annyira valóságossá. Mindezek ellenére a történet pörgős, mosolyt fakasztó, a zenék abszolút fülbemászóan kellemesek… Összességében nagyon szeretem ezt a filmet és már igen sokszor meg is néztem. Megfogalmazva a filmmel kapcsolatos érzéseimet: simogatja a lelkemet és kisimítja a valóság által okozott lelki-szellemi görcseimet.