Hum Hain Rahi Pyar Ke – Utazók vagyunk a szerelem útján (1993)

Rahul Malhotra (Aamir Khan) gyámja elhunyt húga három elkényeztetett, csintalan gyermekének, valamint gondnoka elhunyt sógora házának, és ruházati cégének. Ezeket mind a gyerekek fogják örökölni, nagykorúságuk után. Rahul kénytelen megtapasztalni, hogy a gyerekek nagyon nehezen kezelhetőek, és mérhetetlenül csintalanok. Amikor már tényleg a fejére nőnek, büntetés gyanánt becsukja őket a szobájukba, de a három gyerek kiszökik az ablakon, hogy nézelődhessenek a vásárban.
Vyjayanti (Juhi Chawla) életvidám lány, akinek zenebolond apja azt akarja, hogy menjen férjhez Natarajanhoz a táncoshoz, aki meglehetősen furcsa alak. Vyjayanti ellenszegül apja kérésének, mire válaszul szobafogságra ítélik, de ő is megszökik otthonról. Vyjayanti, és a három gyerek találkoznak egymással, de mivel a lánynak nincs hová mennie, így a gyerekek meghívják őt az otthonukba…

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=-wSo9PneS1w[/embedyt]

megnézem lentebb

IMDB

  • Rendezte: Mahesh Bhatt

  • Írta: Robin Bhatt

  • Szereplők: Aamir Khan, Juhi Chawla, Sharokh Bharucha, Kunal Khemu, Baby Ashrafa, Tiku Talsania, Mushtaq Khan, K.D. Chandran, Javed Khan, Veeru Krishnan, Navneet Nishan, Zubaida, Robin Bhatt, Ramesh Goyal, Merlin Lucian

2 comments on “Hum Hain Rahi Pyar Ke – Utazók vagyunk a szerelem útján (1993)

  1. Ismét egy Aamir Khan film (a PK után nem sokkal néztem meg), de itt még annyira, de annyira fiatal volt! No persze, a filmben ő a mumus, a gyerekek kelletlen nagybátyja, akinek nyakába szakadt három felelősség, egyrészt gyámja legyen az elárvult gyerekeknek, felügyelje és nevelje őket, másrészt vegye át a haldokló üzletet, a gyárat, ami csődközeli állapotba került, de ez a gyerekek egyetlen öröksége, harmadrészt találjon valakit, aki vigyáz a kölykökre amíg ő nincs otthon. Egyik helyzetben sem áll a csúcson, és ha nem történne meg, hogy Juhi Chawla dacból, és a kéretlen házasság elől menekülve nem éppen az ő három rosszcsont lurkójába botlik bele, akkor hamar a diliházban kötne ki, de így a gyerekek száma négyre emelkedik, a gondok hatványozódnak, és elég hamar az öngyilkosság gondolata foglalkoztatná, ha lenne rá ideje. De szegény „apuci” nem is álmodhat erről az apró örömről sem.
    Mókás film volt, főleg azért, mert az egyik gyereket az a Kunal Khemu játszotta, akit már a Raja Hindustaniban is megdicsértem, és itt (bár ő volt a legkisebb) is a legjobb alakítás az övé. Róla még azt érdemes tudni, hogy ez év januárjától sógoraként tisztelhetjük Saif Ali Khant, hiszen feleségül vette Soha Ali Khant, Saif húgát, és ezzel bekerült egy eléggé illusztris famíliába (Kaarena Kapoor Khan, Sharmila Thagore stb.) Az ő házasságuk is vegyes, hiszen Khemu hindu, míg a felesége muszlim.
    Juhi Chawla ismét a cserfes, nagyszájú énjét hozta, apuci elrendezett házassága meg úgy feldühíti, hogy egy szál ruhában világgá megy, de egy közös kajalopáson összebarátkozik a gyerekekkel, és amolyan potyautasként lakik a házukban, amíg le nem bukik.
    A sztori nem egy nagy szám, inkább a szereplőkre érdemes figyelni, leginkább a gyerekek és Chawla közös jeleneteire. Aamir nem vette olyan komolyan magát, az egész film alatt olyan érzésem volt, hogy csak azért forgatta le, hogy pénzt keressen.
    A dalok és táncok annyira nem ragadtak meg, vagy csak túl fáradt voltam hozzá, nem tudom, nem emlékszem egyikre se.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük